TRAGIS - Video Bayi 15 Bulan Maut Digilis Lori ketika melintasi jalan, Lemah Semangat Jangan Tonton


BAYI
TRAGIS - Video Bayi 15 Bulan Maut Digilis Lori ketika melintasi jalan, Lemah Semangat Jangan Tonton | Sebuah tragedi kemalangan yg melibatkan seorang bayi berusia 15 bulan maut ketika cuba melintas jalan bersama dgn ibu saudaranya.
Sebentar tadi kami telah menyiarkan berita tentang tragedi yg menimpa seorang ayah & anak di gilis lori di Jalan Bakar Batu-Permas baru tadi.
Mangsa bukanlah ayah akan tetapi ibu saudara bayi tersebut yg seorang kurang upaya atau Oku
Info terkini tragedi tersebut di petik dari harian metro 
semasa kejadian kira-kira jam 10 pagi, Mohammad Qayyum Mohd Saffari dipercayai didukung oleh makciknya, Suhaila Shaharudin, 41, yang merupakan seorang Orang Kurang Upaya Lembam telah melintas jalan sebelum dilanggar lori seberat tiga tan
Kerana rempuhan berkenaan, mangsa tercampak jatuh dan maut dilokasi kejadian kerana cedera parah di kepala manakala Suhaila yang mengalami cedera parah telah dikejarkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Sultanah Aminah (HSA) di sini.
Seorang ahli keluarga mangsa ketika ditemui di Unit Forensik HSA di sini, memberitahu mangsa adalah anak bongsu daripada empat beradik. Jenazah dijangka dikebumi di Tanah Perkuburan Islam Jalan Kebun Teh di sini.


Related Posts
Previous
« Prev Post