Foto Terkini Baby Bump Siti Nurhaliza Semakin Kelihatan Nampaknya

Foto Terkini Baby Bump Siti Nurhaliza Semakin Kelihatan Nampaknya Belum terlambat untuk ucapkan tahniah kepada Dato K dan Dato CT kerana hamil anak pertama bagi Dato CT. Ramai yg mengatakan bahawa datuk siti nurhaliza sedang hamil anak pertama nya akan terbukti,dengan ada nya sekeping gambar menunjukkan bentuk badan datuk siti yg semakin berisi dan perut yg semakin membuncit.

datuk siti nurhaliza hamil

meski pun dato siti belum membuat pengesahan mengenai nya. namun sekeping gambar di bawah ini sudah cukup menguatkan lagi teka teki peminat penyanyi itu.

siti1

Sebuah laman portal melaporkan, gambar yg tersebar itu diambil baru-baru ini ketika mempromosikan Anugerah Juara Lagu ke-30 (AJL30).

Menurut sumber, berita kehamilan Siti disahkan oleh keluarga terdekat penyanyi itu apabila menyatakan kandungannya kini sudah memasuki enam minggu.

Berita kehamilan Siti mula menjadi bualan apabila penyanyi Hetty Koes Endang mengusap perutnya semasa konsert Satu Suara Volume 2, di Istana Budaya minggu lalu.

Dalam konsert itu Hetty, berdoa agar Siti cepat hamil & dikurniakan zuriat.

Sehari selepas itu, muncul satu video di atas pentas konsert itu apabila Hetty melarang Siti melompat & terlalu agresif sambil menunjuk isyarat di perut penyanyi itu.

Siti sebelum ini turut memuat naik gambar kurma dan susu kambing di Instagram miliknya yang sinonim untuk kesihatan ibu mengandung.

Image_3

Namun dalam satu sidang akhbar, Siti tidak menafikan dan mengesahkan mengenai kehamilannya itu. Difahamkan, pihak Siti enggan berkongsi cerita itu disebabkan usia kandungan yang masih baharu.

Related Posts
Previous
« Prev Post